NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

منقول عصر الأهوال (للكاتبYoKio_HTM) - السلسلة الثالثة - حتي الجزء الخامس 8/5/2024

• محزن
التفاعلات: امير الظلام الاول
انت كده وصلت للاواخر هتكمل بعدها ولا ايه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندك الإمكانية انك تكملها مناسبه لاسلوبك في الكتابه

وأخيرررررررررا
بعد استمتاعي المتواصل لمدة ٦ ايام بلياليها و ٤ ساعات ٥٤ دقيقة بهذه التحفة المتكاملة لقد وصلت إلي النهاية

ولكنها نهاية البداية بالنسبة لي

القصة تشبه تماما معشوقتي الأولي "فن النجوم التسعة المهيمنة للجسد" لقد تعرفت عليها هنا واكملت بدون ذرة ملل حتي الجزء 3280

من الغريب جدا كثرة التشابهات بين الروايتان حتى أنني أعتقد أنهما لنفس العبقري ...حقيقي أحسنت و أبدعت بمجهودك ونقلك لهذه التحفة

فأنا ممتنة لكِ لاعطائي الفرصة لنغامرة جديدة وفريدة

شكرا❤️👉🏻

• حبيته
التفاعلات: BABA YAGA
وأخيرررررررررا
بعد استمتاعي المتواصل لمدة ٦ ايام بلياليها و ٤ ساعات ٥٤ دقيقة بهذه التحفة المتكاملة لقد وصلت إلي النهاية

ولكنها نهاية البداية بالنسبة لي

القصة تشبه تماما معشوقتي الأولي "فن النجوم التسعة المهيمنة للجسد" لقد تعرفت عليها هنا واكملت بدون ذرة ملل حتي الجزء 3280

من الغريب جدا كثرة التشابهات بين الروايتان حتى أنني أعتقد أنهما لنفس العبقري ...حقيقي أحسنت و أبدعت بمجهودك ونقلك لهذه التحفة

فأنا ممتنة لكِ لاعطائي الفرصة لنغامرة جديدة وفريدة

شكرا❤️👉🏻
بجد مش عارف ارد اقوول اي
بجد مبسوووووط اووي اووي و**** انها عجبت اختي الكبيره 🥰♥

انا مقرأتش الرواايه الي قولتي عليها دي بس تراما هي حلوه ااووي كده هقرأها اكيد😂🥰

• حبيته
التفاعلات: LADY MONA
فات اسبوعين يا غالي 😭ومانزلتش الجزء الجديد

• عجبني
فين الجديد يا فنان. اتاخرت علينا

• عجبني
صباح الخير ي بعبع
تعرف لو كملتها إنت بس ع نفس النمط والأفكار حرفيا هتكون على قمة المؤلفين الرواية جامدة فشخ بس للأسف كاتبها الاصلى موقفها من سنتين غير إنه لو كان بينشر بانتظام كنا بقينا تايهين فيها بس عاااااش ليك ومتألق دايما

• عجبني
على فكره انت مطولا لغيبه هو فيك حاجه طيب ولا مبقتش طايقنا ولا حابب تكمل قصتك الجميلا دى

• عجبني
اى يا غالي طالت غيبتك ياريت بس تكون بخير انت وأهلك.... منتظرين الجديد اه بس كمان تطمنا عنك

• حبيته
@LADY MONA الجزء الخامس نزل ي قمر🥰🌷♥

• حبيته
التفاعلات: امير الظلام الاول
تم إضافة الجزء الخامس

• حبيته
انت كده وصلت للاواخر هتكمل بعدها ولا ايه
عندك الإمكانية انك تكملها مناسبه لاسلوبك في الكتابه
بص هو مكدبش عليك بس تكملة القصه علي نفس الدرجه من التشويق والاثارة والقوه حاجه اظن مستحيله ميقدرش يعملها غير صاحبها الاصلي

غير اني الفتره دي مشغوول جدا بجد وصعب جدا حتي لو عاوز اكملها صعب اني اكملها في الفتره دي

بس اوعدك لما الدنيا عندي تهدي وكده واخلص الفتره دي علي خير هحااول اكملهااا🙏🌷

• عجبني
التفاعلات: العقرب وحسب
  • محزن
التفاعلات: CESAR
  • حبيته
صباح الخير ي بعبع
تعرف لو كملتها إنت بس ع نفس النمط والأفكار حرفيا هتكون على قمة المؤلفين الرواية جامدة فشخ بس للأسف كاتبها الاصلى موقفها من سنتين غير إنه لو كان بينشر بانتظام كنا بقينا تايهين فيها بس عاااااش ليك ومتألق دايما
بص هو مكدبش عليك بس تكملة القصه علي نفس الدرجه من التشويق والاثارة والقوه حاجه اظن مستحيله ميقدرش يعملها غير صاحبها الاصلي

غير اني الفتره دي مشغوول جدا بجد وصعب جدا حتي لو عاوز اكملها صعب اني اكملها في الفتره دي

بس اوعدك لما الدنيا عندي تهدي وكده واخلص الفتره دي علي خير هحااول اكملهااا🙏🌷

• عجبني
التفاعلات: BadR CooL
  • عجبني
التفاعلات: BadR CooL

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%